Management si Marketing

managgement-marketingDescrierea cursului: marketingul in noul context concurential, analiza mediului de marketing, analiza concurentei, analiza pietelor de consum si a pietelor de afaceri, piata tinta si selectarea ei, segmentarea pietei, mix-ul de marketing (pret, promovare, distributie, produs).

Se adreseaza : personalui cu functii de decizie la orice nivel, angajatilor departamentului de marketing, contracte, relatii cu clienti ,marketingul direct si on-line.

Module:

Modulul 1 cuprinde:

  • Functiile managementului
  • Principii de management
  • Metode si instrumente de management
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul afacerilor internationale
  • Forme moderne/ alternative de finantare (factoring- ul, leasing- ul, franchising-ul)

Modulul 2 cuprinde:

  • Marketing-ul functie a organizatiei
  • Conceptul de marketing si functiile acestuia
  • Mediul de marketing
  • Cercetarea de marketing: instrumente, comportamentul cumparatorului
  • Mix-ul de marketing : politica de produs, politica de pret, politica de distributie, politica de promovare
  • Planificarea de marketing 

Durata: 42 ore Pret: 1000 lei

Webdesign by Media Serv